Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Update

Regnigt värre! Jäklar vad det öste ner innan, var som att ställa sig i en dusch! Tur vi har bil idag på jobb men man måste ju ändå ut emellanåt. Hittat mitt körkort :) Varit borta en vecka och hela tiden (antagligen) legat i skötväskan...Använder inte den sååå ofta och mitt körkort har jag oftast i bilen men men, på nåt sätt har det hamnat där. Blir nog ÖF en stund idag efter hämtning på dagis. De fikar kl 14 så det hinner vi hoppas jag. Philip ska vara hos sin pappa denna veckan men kommer hem en sväng vid 16 efter miniorerna. Fick mail av hans lärare ang läxor så det blir att ta tag i det direkt. Lika bra, han hade inte gjort mattläxan på 2 v... Snart dags att dra ut och jobba igen, jag sitter ju så bra här i en ektorp fåtölj ;) Värsta trafikolyckan vid alnarp imorse, en lastbil som vält vid 6 tiden. Träning ikväll vid 19.30 planerar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback