Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Zzz

Hur trött blir man av att jobba 7 dagar i streck? Sen ingen lugn och ro förrän vid 20-21 tiden. Kommer INTE svara i telefon under helgen om de ringer från jobb. Jag orkar inte.

Elliot somnade strax efter 19.30 och jag hoppas Nova oxå är på G. Tänderna är borstade på både henne och Philip men han är liksom lättare. Ibland sover inte han när jag lägger mig (helger som denna t ex) men han stannar ju på sitt rum, är tyst och vet hur man somnar själv. Något Nova har svårt med ff.

En ny tjej på jobb ska fixa mitt hår på tisdag! Var senast i mars 2010 som jag var på salong haha så det kan behövas klippas en del oxå. Har klippt lite själv men ja, det blir ju som det blir. Jag är helt enkelt för snål för att lägga så pass mkt pengar som det ändå kostar på en sådan sak. MEN visst älskar jag känslan av att både sitta där och sen efteråt att vara snygg i håret :) Skönt då att betala lite mindre än ca 1200 som det annars skulle gå på.

Jaja, skönt att blogg.se har denna appen. Sjukt smidigt även om bilduppladdningen kunde funkat bättre. Den vill bara ibland. Roligare inlägg med bilder ju :) Det var Z som jag jobbade med idag som sa att de fått en app så tack Z ;)

Och jobb, ja jisses jisses vilka intriger det varit i veckan. Alltid blir det fel på nån punkt. Missar, bråk, skitsnack, missförstånd, utarbetad personal. Ja listan kan göras LÅNG. Tyvärr.

Nu ska jag försöka få N att somna på allvar. Vill ha en kopp kaffe och kolla lite jobb.

Såg ni sydnytt idag? Jag missade det men det skulle vara ett inslag om oss haha. Mmmm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback