Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

2 år

Ska snart sova. Läst ut boken till skolan nu ikväll. Började lite smått igårkväll men den var bara på 119 sidor så det gick på drygt en timme.

Elliot 2 års dag är över och jag kan inte hjälpa att jag tycker det är lite sorgligt. Visst händer det något vid 2 års ålder med ett barn? Det blir ett större barn, jovisst. Han är fortfarande liten men inte så länge till. Han springer, pratar och förstår det mesta. Så klok och så fin! Bara ett år så är det dags att sätta 3 ljus i tårtan!! Nu är han ingen bebis längre. MEN vår lille Elliot kommer alltid att vara liten eftersom han är yngst 💗 Idag har han pratat ovanligt mycket, eller använt många olika ord. Det har varit: titta, borta, akta, nej, ja, mamma, pappa, ova (Nova), där osv. Säkert något jag glömt 😉 Han är ju helt klart sötast när man frågar något som man vet han kommer svara ja på så säger han "Mmmmm!" Mammas hjärta 💗

Imorgon blir det lite plugg och annat. Min sista av 3 lediga dagar sen blir det jobb lörd, sönd. Måndagen har jag bytat bort mot 7 maj eftersom Micke jobbar kväll på Valborg som vanligt. Dop 1 maj 💗 och sen nycklar till nya lgh den 2 maj 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback