Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hem och vända

Hem nu snart och sova sen 7-15 imorgon. Får skjuts hem av Y som bor ute vid oss. Micke körde mig till jobb eftersom det regnade när han ändå skulle hämta Elli och Philip vid 15. Nu regnar det fortfarande så det hade ju varit lagom kul att gå hem 😉

Lite halvt nöjd med att jag fått pluggat en del idag. Jag funkar ju som så att jag gör mkt på en gång för att sen inte göra ngt på ett tag. Hoppas bara det jag lämnar in är ok. Mailat läraren i Rättskunskap att jag är redo för skrivning nr 1 oxå så nu blir det att plugga lagar osv.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Rebecca! Hoppas allt är väl med dig? Har börjat läsa din o andras bloggar samt börja skriva i min egen igen efter ett väldigt långt uppehåll! Ser att du pluggar igen, vad läser du? Kram kram

2012-04-11 @ 20:41:55
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se
Postat av: william

duktig so pluggar:DDD



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "wicked" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-04-12 @ 21:04:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback