Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobbehelg

En helg med 18 timmars jobb för mig och 12 timmar för Micke. Ingen rolig helg direkt men men vad göra? Mer än att lägga fram sina önskemål om schemaändring vilket jag gjort. Fast våra helger krockar ju ändå iom att jag jobbar 6 helgdagar på 6 veckor (men ej lagt varannan helg) och Micke var 3e helg.

Slutade 13 idag iaf så har halva dagen hemma:) Micke och Nova är på Willys. Jag och Philip har spelat "Geni" och sen har jag städat undan och tagit köket. Lär rensa lite mer i en pappershög vi har liggande och ta tag i den tvätten som blev "förstörd" av ett papper lr nåt som låg i en av Philips fickor. Så störigt!

Imorgon jobb 8-21.

Bilen blev bärgad till Malmö igår eftersom motorlampan tändes när jag hämtade barnen på dagis. Snälla David och Rebecca har låtit oss låna en av deras bilar :) Annars vete fan hur Micke skulle ta sig till och från jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback