TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Kalas 🎁

Nu har jag precis bakat ett bröd i min bakmaskin 😊 Ska smaka det strax.

Elliot sover och de andra ligger och kollar pÄ tv/spelar pÄ iPod. Satt pÄ spjÀlskyddet pÄ Ellis nya sÀng sÄ han inte slÄr i metallstÀngerna.

FörsĂ€ljningen pĂ„ dagens loppis gick inget vidare. 50 kr haha. Gjorde dock 5 fynd istĂ€llet 😊 Sen vet jag inte om det Ă€r meningen att man ska komma hem med mer Ă€n man sĂ„lt 😉 Ett par lila manchester byxor i stl 116 till Nova för 20 kr. Ett par svart rosa fodrade skor i stl 29 till Nova för 20 kr. Jacka och byxor i vct, stl 146/152 till Philip för 20 kr. Nova hittade en resvĂ€ska man drar efter sig för 40 kr. Philip hittade en tia och köpte ett tangentbord för 10 kr av Rebecca 😉 Det var Ă€ndĂ„ en lyckad dag, rĂ€tt mkt folk och mycket trevligt! Gratis korv pĂ„ skolan som hade öppet hus. Tror kanske det gĂ„tt bĂ€ttre om de annonserat mer om loppisen.

Sen kl 14 var det kalas pĂ„ Mickes och Davids jobb för Aleksander som fyllde 7 Ă„r 🎁 Vi stannade kvar och Ă„kte hem vid 16. En heldag med fart och flĂ€ng! Nova och jag handlade lite nĂ€r vi kom hem och nu Ă€r Micke ivĂ€g och handlar. Han ska se nĂ„n UFC match kl 21.

StĂ€dat det vĂ€rsta hĂ€r hemma sĂ„ det ser nĂ„gorlunda ut igen. Vi har massor av tvĂ€tt sĂ„ det tar vi tag i imorgon. Vi Ă„ker troligtvis och badar oxĂ„ 😊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback