Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Ensam kväll med barnen. Jobbade till 15. Kämpa kämpa med cykelvagnen 😉 Bra motion om inget annat. Det stod hästar på ängen vid Philips skola och det var cirkushästar. Föreställning ikväll kl 18 och imorgon kl 14. Vi skulle gärna vilja gå men ingen av tiderna passade oss. Synd.

Hämtade Philip på vägen hem och pratade igenom vad som hänt igår. Det hade varit mkt ordväxlingar pojkarna emellan och sen en massa blod och efter det kom chocken när de insett vad som hänt. TUR att det inte var värre. Det finns rätt viktiga saker i huvudet om man säger så. Ett blodkärl träffades med tanke på mängden.

Trampade hemåt och Nova och Philip satt en stund i cykelvagnen. Vi pratade om vikt och kom fram till att de 3 väger ungefär lika mkt som jag gör. Sen tyckte de jag var stark. Yes, klart jag är 😉

Åt mellis och sen hämtades Philip vid 17.

Nu smörjer Nova mina ben och fötter 😊 Sämre kan man ha det. Jag tror minsann hon kommer jobba inom massage, hår eller fötter. Talang har tjejen.

Snart blir det sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback