Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Läsa

Nu ska jag strax sätta mig och läsa i boken "Nedstörtad ängel". Den ingår i Svenska B. Får se hur mkt jag hinner men vore bra om den är klar tills 12 imorgon då jag ska till skolan. Jag ska välja ut en rad, ett stycke eller liknande som jag tycker kan visa bokens mening.

Kom nyss hem efter att ha lämnat Philip i skolan. Micke lämnade Nova och Elliot vid 7.30 som vanligt. Jag ska jobba kväll så det blir en lång dag för barnen eftersom Micke slutar 16.30. Men sen är jag ledig onsd-fred och på torsdag 💗💗 Elliots 2 års dag 💗💗 är de helt lediga. Bara Philip som går 8.15-13.30. Blir att hinna med en del plugg på de timmarna jag är själv. Lätt att man går och drar i det här hemma, städ, tvätt och disk.

Nova är såå trött om morgnarna trots att hon lägger sig tidigt. Värsta utbrottet imorse då allt var fel, kläder mm. Då får hon ändå sova till kl 7 och lägger sig 19.30-20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback