TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Lille Philip 💗

Hade missade samtal och sms helt plötsligt nĂ€r jag nĂ€stan precis börjat jobba idag. FrĂ„n Philips pappa. Ringde upp och fick höra att de var pĂ„ barnakuten i Lund!! Philip hade fĂ„tt en sten kastad pĂ„ sig i bakhuvudet 😞 Stackars liten. Det hade kommit mkt blod och han hade sĂ„klart varit ledsen. Min lille kille... Det behövdes inte sys men tvĂ€ttas och plĂ„stras om. Önskar att jag var dĂ€r och kunde krama honom. Imorgon jobbar jag till kl 15 sĂ„ dĂ„ ska jag hĂ€mta honom pĂ„ vĂ€gen frĂ„n dagis sĂ„ fĂ„r han komma hem hĂ€r en stund 😊

Dagen började med att Nova fick stanna hemma med mig. Hostat inatt. Hennes hosta kommer och gĂ„r. Det kommer bli OP för hennes snarkningar blir inte bĂ€ttre. SĂ„ hon var ganska trött. TrĂ€ffade Evelina vid 11 😊 LĂ€ngesen sist och det var jĂ€ttekul att ses och snacka.

Cyklade till dagis för att hĂ€mta lillebror. Fick vĂ€cka honom och han Ă€r ju alltid lika söt dĂ„ 😉 Vad gör du hĂ€r liksom 💗

SÄklart hade det börjat blÄsa Ànnu mer och Nova orkade inte cykla hela biten hem. Fick lÄsa fast hennes cykel och gÄ hem med bÄda barnen pÄ cykeln. Tungt!

Sen kom Micke hem kvart i tre och jag körde till jobb i ilfart! Tur man har nÀra.

Ska sova och upp tidigt. Slutar 13.30 pĂ„ fredag sen ledig lörd och sönd. Mucho hĂ€rligt 😃


Kommentarer
Postat av: Unni

Lille Philip. Tur att det inte var vÀrre men usch sÄ jobbigt.. LÀste om cykelvagnen, det stod nÄnstans att de bara tar typ 27 kg det rÀcker ju inte lÄngt för B vÀger 21 typ och J 6 typ... Men det funkar för er? Kram

2012-04-05 @ 22:30:31
URL: http://dunsa.blogspot,com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback