Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Medicin

Det får bli bibblan imorgon efter 13 för nu måste Micke till jobb. Nova ska få hostmedicin och klådstillande, en slags allergimedicin. Den hade de dock inte inne så de skulle ringa tillbaka när de fått tag i läkaren. Får cykla iväg till apoteket senare. Ska ju hämta Elli oxå. Det är lite knepigt med bara en bil. Speciellt när man har ärenden på lediga dagar och plugg som ska göras. Imorgon ska barnen ha sin lediga dag från dagis. De är ju lediga en dag i veckan eftersom jag jobbar 75% men sen pluggar jag 50% så eg har jag 125% sysselsättning. Har ju kommit en bit i rättskunskapen iaf så det är svenskan jag måste sätta fart med. De hade boken inne på ett bibliotek i Lund + en av de andra böckerna jag ska läsa.

Annars blir det inte så mkt gjort idag. Blir städning här hemma. Passar på när inte Elliot är hemma, då hinner man mkt 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback