Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Te

Skriver det sista nu på brott och straff sen ska jag komplettera skrivningen lite. Rättskunskap kommer nog inte vara några större problem. Däremot svenskan är mäktig! Men det ska gå bra :) Var i skolan till 17.30. Kopierade tider för rättegångar så jag kan kolla hemma när jag kan gå. Evelina läser ju oxå den kursen så vi skulle kunna gå tillsammans. Roligare och lite mindre konstigt än att komma in själv ;)

Får sätta fart. Ska orka duscha oxå och klockan ringer 6 imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Mona

Det verkar vara en spämnnande kurs du läser :)

2012-04-18 @ 12:01:41
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se
Postat av: alex

vad duktig du är gumman.. ni kunde ju varit med på min rättegång ;0) hahaha...

jobbar fram till mån morgon och sen ledig hela nästa v om ni har en ledig stund någon dag?



Kram c",)

2012-04-20 @ 20:42:10
URL: http://saschas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback