Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

8-21...

... jobbar jag idag. Regnigt och grått men det är rätt skönt när man "bor" på jobb såhär en hel dag.

Var hemma om kl 13-14 och åt, nattade lilleman som skulle sova middag. Hans utslag/virus är bättre :) Skönt. Han har haft det rätt jobbigt vår lille kille. Novis hann jag oxå prata med lite :) Micke var nog trött och sliten för han somnade på soffan (det är mer sånt jag sysslar med dagligen typ) Så jag tyckte han kunde ha sovmorgon imorgon. Hur trött jag än är själv så får man ibland ge. Själv sov jag till 7.10 idag medan Micke tog Elli 6.15 ca.

Ordnat nu så Philip kan börja spela fotboll :) Måndagar och onsdagar kl 17.30-19. Hoppas nu han tycker det är kul :) Pratade med honom igår och han var mycket glad när jag berättade 💗

Nej får fortsätta jobba. Dag 6 av 9 i rad. Jobbar kväll imorgon sen morgon på måndag och kväll tisdag tror jag. Dagarna flyter ihop...


Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

oj vad du jobbar och sliter vännen!
Hoppas lilla Elli får vara frisk snart!
en fika en dag nästa vecka kanske?
kramar

2012-08-25 @ 18:25:56
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback