Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bad och lek :)

Idag har vi spenderat drygt 4 timmar hos våra fd grannar :) Det var meningen att Nova skulle dit och bada och leka men det slutade med att jag körde hem igen och hämtade mina och pojkarnas badkläder oxå. Snart var vi alla i! Färg har vi oxå fått :) Speciellt vattendjuret Nova ;) Det känns både konstigt och fullt normalt att vara i vårt gamla område. Vårt gamla hus och trädgård där det nu bor ngn annan... Jag tror att om vi flyttat på hösten hade det varit annorlunda. Nu ser man bara det positiva med hus och trädgård (vara ute hela dagen, pool, bada, barnen kan springa fritt etc) Det är ju en del jobb med det oxå såklart. Nån gång i framtiden ska vi ha trädgår igen med pool och bada hela somrarna :)

Jag sov till kl 10 idag. Välbehövligt! Nu blir det min bok och sen sova. Klockan ringer 5.45, jobb 7-13 imorgon och Philip ska till sin pappa och vara där en vecka. Saknar honom redan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback