Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovstil 😉

Idag har jag mest jobbat, bokstavligt talat. 8-20 men eg till kl 21. Eftersom jag har så snälla och goa kollegor fick jag gå kl åtta. Mamma passade Nova och Elli från 17.30 ca när Micke drog till jobb. Nu kobbar han till 02. Imorgon blir det jobb 15-22. Lär gå upp med Elli runt 6. Är SÅ galet trött ibland. Ja ingen nyhet, I know. Men ändå 😉 Mina böcker kom idag!!! Jag hade rast idag 13-14 och han hem och läsa ett kapitel samt äta och bädda och tömma och fylla diskmaskinen. Effektiv är mitt andranamn, hemma som på jobb 😉 Sååå nu ska jag LÄSA och bära in min lilla dotter som bäddat och somnat på soffbordet (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback