Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Alla ❤ dag!

Då var det 14 februari aka Alla hjärtans dag. Micke är romantisk och ska jobba en extra kväll haha 😉 Jag får ha lite mys med barnen istället 😊 Nä men det är ingen dag vi firar direkt, var ju kanske annorlunda för några år sen. Nu har man så mycket annat att göra och tänka på.

Lär ringa till VC kl 8. Ska sjukanmäla Philip. Micke lämnar Nova och Elliot på dagis. Om Philip orkar följer han med mig på mötet på jobb 13-16. Sen är jag ledig imorgon så han kan vila då med om han vill och behöver. Vi har alla böcker hemma så han kan plugga oxå. Inte bra att komma efter ju.

Nu hör jag att fler är vakna där uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback