Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovdags

Nova var sååå taggad inför melodifestivalen men sen däckade hon strax innan nio. Hon blev nog bra avis när hon hörde att grannarna skulle dit och se det live!! Det är ingen hemlighet att melodifestivalen aldrig varit något för mig. Den biten står Micke för ;)

Nu har jag precis burit upp Nova och lagt mig själv oxå.

Kollat lite bilar på blocket. Tittat på lite äldre bilar i typ 10000 kr klassen. Vore skönt att slippa billån. Man KAN ju ha tur att hitta en bra äldre bil. Har kollat på olika märken och modeller. Fastnar alltid för Seat. Tycker det är ett bra märke. Jag har haft 4 seat varav 3 Ibiza och en cordoba. Den sistnämnde hade jag dock lite problem med på slutet men då får man ha i åtanke att jag aldrig servade den under de åren jag hade den. Bara tankade och körde, bytte inte ens olja. Sen körde jag till Italien och det var efter den resan på över 300 mil som den blev lite trött ;) Fullt förståeligt enligt mig. Tyvärr tycker Micke dom e sjukt fula (!!) och han kommer antagligen aldrig gå med på att vi köper en sådan men jag hade gärna gått med på det. OM vi hittat ett bra exemplar dvs.

Min var dock mörkblå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback