Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Cyklat

Vaknade lite över 6 och var utvilad haha. Jag somnade väl 21.15 typ ;) Jag har aldrig kunnat sova speciellt länge på morgonen. Går ju alltid upp tidigt och lägger mig tidigt så helgerna blir samma. Orkar inte vara uppe så länge. Man är helt slut när barnen somnat.

Jag, Philip och Elliot var ute och cyklade lite innan när det var uppehåll men sen började det regna igen! Skulle kolla hur lång tid det tar till skolan och sen därifrån till mitt nya jobb. 5 min till skolan och sen 7 min till mitt jobb men nog fortare om jag cyklar själv. Sen pumpade vi min cykel vid cykelaffären och kollade runt lite. Nova och Micke var på gymmet. Kom hem och lämnade Elli hemma.

Tog sen en tur till netto med Nova och Philip men glömde mina kort hemma! Cykla hem igen och tog bilen dit igen.

Nu blir det skattkammarön sen kommer min mamma hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback