Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Då var det slut

Dagen kom och gick. Konstig dag då jag, från det att jag satt i bilen imorse tills nu, tänkt att detta är verkligen sista dagen på denna arbetsplatsen. Aldrig mer ska vi skratta, sucka, svära, kämpa, stressa, fika mm mm tillsammans. Det är slut. Och det är sorgligt. Mer än vad jag trodde. Jag har bara tänkt på de positiva sakerna och vad jag och vi som familj vinner på det hela. Jag förlorar ju en del oxå. 6 års vänskap med de som varit med sen jag började då i oktober 2005. Och det är några stycken som hängt sig kvar. Roligt har vi haft det genom åren, många glada skratt och helt galna situationer. Även svåra saker som sorg och dödsfall har vi gått igenom tillsammans. Helger utan personal har vi fått fixa. Nog kommer man varann nära i detta jobbet när det är livet själv man jobbar med. Jag var iallafall välkommen tillbaka när som helst. Jag vet att jag kommer vara saknad, det fick jag höra idag och det värmde. Det är kul och viktigt för mig att vara omtyckt och en bra person på jobbet. Ja annars med såklart men när man jobbar med människor som jag gör så är det viktigt att vara snäll framför allt och ställa upp för sina kollegor. Jag har ansträngt mig. Så mycket att de fina referenserna ledde mig fram till detta nya jobbet :)

Var inte oroliga, jag hälsar på er snart och är det kris har ni mitt nr ;) Jag saknar er redan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback