Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kolla tv...

... en stund sen blir det sova :) Ligger redan i sängen och har ominstallerat kanalerna även på denna tv:n. Min tur att ha Elli så har stora sängen. Har jag tur får jag sova själv till 4 typ sen går vi upp vid 6-7.

Mamma var här på fika innan, alltid trevligt :) Pepparkakskladdkaka hade hon med sig, supergod!

Snart snart (bf 26 jan) blir min syster mamma för första gången och jag blir moster för första gången :) Spännande! Synd bara vi inte bor så nära (1 timme med bil). Hoppas vi hinner ses innan det är dags :) Kanske tisd eller onsd i veckan då jag börjar kl 15. Inget slår en liten nyföding! De är så underbart fina och gosiga. Och luktar gott :) Nog är man sugen men vi har gjort vårt har vi bestämt och känner oss nöjda med det. Hoppas få låna bebisar i framtiden iaf :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback