Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Schema

Nu har jag fått det nya schemat och det ser riktigt bra ut. Inga av våra tider krockar förutom en fredag var 6:e vecka då jag har ett monsterpass 8-13, 14-21 och Micke jobbar 9-18.30. Dagis stänger 17.30 och fritids stänger 18.00. Det är en av de veckorna Philip är här. Men en dag på 6 veckor är ingenting :) Allt sånt går att lösa. Sen var det helgerna. Jag kommer jobba en lördag, ledig 2 hela helger sen jobba 2 hela helger oxå börjar det om. 6 veckors rullande schema ser det ut som. Av de 6 veckorna kommer ju Philip vara här 3 så jag kommer jobba helg även när han är hos oss. Något jag undvikit innan av förklarliga skäl men detta går nog oxå. Det innebär ju även att jag kommer vara ledig en helg när bara Nova och Elliot är hemma och förr har jag jobbat alla de helgerna.

Spännande :) Nu vill jag veta min lön och hur det ligger till med semesterplaneringen. Samt skriva på anställningspappren vilket jag ännu inte gjort ;)

Upp tidigt imorgon med Philip och kanske lämna även Elli på dagis. Får se om han är vaken och hur Novis mår. Var en sväng på Ica lite över kl sju ikväll för bröd, mjölk, yoggi och smör...hmm och choklad ;) Vi köpte 3 marabou 100 grams. Till imorgon :)

Ev ÖF imorgon efter dagis/fritids. De har ju öppet till kl 16 sen på torsdag kommer Sanna och Alfie hit efter dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback