Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Turkiet

Nu har vi äntligen snöblask i Skåne oxå ;) Inget roligt det här så jag hoppas det försvinner lika fort som det kom.

Kollar resor och det lutar åt Turkiet. Imorgon ska vi kolla lite närmre när Johan kommer hit. Försökt leta idag men det är nästan omöjligt med Elli som hela tiden hittar på hyss ;)

Hälsa på sis imorgon :) Hon har bf på torsdag så nu närmar det sig verkligen!! Philip kom ju 9 dagar innan bf så där hann man aldrig fundera över hur det skulle vara att gå över tiden. Första barnet brukar ju låta en vänta. Sen Nova 4 dagar ÖVER tiden och Elli 7 dagar innan pga planerat snitt. Men han var ju ändå störst med sina 4000 gram och 54 cm ;) Tänk om man gått 3-4 till med honom!

Snart sovdags här. 2/3 av barnen sover. Micke och Nova var på gym/gympa imorse sen tog han Nova och Philip till badet. Eller jag körde dit och hämtade eftersom han varit och ätit med jobb igår kväll. Jag körde hem och la mig och sov på soffan med Elli. Ställde larmet och åkte och jämrade dom igen. Då var det värsta snöovädret! Sen har det hållt på och barnen har varit ute och lekt och rullat stora snöbollar. Mest blask och vått eftersom vi har plusgrader.

På måndag kl 7 är det dags för nya jobbet. Känns bara bra :) Är det inte extremt dåligt väder ska jag cykla. Och Philip med eftersom jag lämnar honom innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback