Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tvätt & bad

Elli badar och jag har precis satt igång en tvätt. Skrubbat toa och vask här nere. Nova började kräkas igår kväll så det blev att Micke hade henne på soffan inatt. Ingen annan har känt något så det kan ju vara tillfälligt oxå.

Jobbade till 13 (lyxställe) och sen till dagis vid 13.30. Elli hade precis vaknat. Tänkte ta ÖF men ångrade mig eftersom jag fick ont i huvudet och var hungrig. Micke skulle ner till bilverkstaden, blivit nåt fel med pappren sen till apoteket och bibblan.

Philip ska hämtas kl 16 och Micke lär ta ner till gymmet efter det. Mat runt 17-17.30 typ sen läxor och Philip hämtas efter 19. Sen är det kväll igen och läggdags. Imorgon jobbar jag 14-22 men APT 13-14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback