Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Barsebäck

Idag blev det buss (!) till Barsebäcks strand. Ni som känner mig vet att jag inte åker buss om jag slipper men idag var jag tvungen. Micke hade bilen till jobb och det har ju varit kanonväder idag. Årets varmaste hittills t o m med runt 28-29 grader! Så när jag slutat kl 13 cyklade jag till dagis, upp med barnen på min cykel (Novas cykel har punka) oxå hem och packa badkläder mm. Inom Konsum snabbt sen var kl 14 och bussen skulle gå ca 14.10 en bit bort. Det fick bli att springa! Jag i flip flop och Nova i klackaskor 😉 Det tog ca 25 min dit och vi stannade i 1,5 timme sen kom Micke och hämtade oss. Philip hämtades på fritids och jag och Elli gick och handlade lite mat till imorgon när vi planerar en heldag på stranden i Kämpinge 😊 Under tiden vi var och handlade lagade micke mat; fläskfile, pommes, vitlöksbröd och lhomanders beasås 😊 Tvättar en maskin håller vi oxå på med men det tar ju en liten evighet! Nu ska barnen snart läggas sen ska jag göra matsäck. Vi åker relativt tidigt och hämtar upp mormor på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback