Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Läggdags nu

Såja nu ligger jag äntligen! Jobbat 15-22. Så så skönt att ha ca 2 min cykeltur hem från jobb :) När jag kom innanför dörren kom det en stolt 9,5 åring ner för trappan som väntat med att somna. Han hade nämligen varit och handlat själv tidigare idag. 2 ggr t o m ;) Första gångerna han gått helt själv och handlat. Nu ser vi ingången på Netto från vårt fönster och från köket ser vi halva vägen på andra hållet ;) Sjukt nära. Konsum ligger lika nära och då behöver man inte gå över någon gata ens men man ser inte ingången. Iaf så hade det gått bra och han berättade stolt att han först handlat cola och sen majs ;) Så 2 ggr! Och det var inte lätt att hitta majsen haha. De skulle äta tacos. Då vet man det, tar ngt slut skickar vi bara Philip :) Det var relativt lugnt ikväll, skönt. Imorgon är jag ledig :) Jag och kidsen planerar ngt men jag vet inte vad. Beror lite på om vi kan ha bilen oxå. Utan den får vi ju hålla oss i byn ;) Roligare kan man ju ha även om det funkar. Funderar på bokskogen :) Fika där och så. Perfekt ställe att släppa loss Elliot på oxå :) Han vill ofta gå säger han men inne i en affär eller nära en gata går inte. Inte heller om man bara ska göra ngt snabbt. 2 åringar är ju inte kända för att vara snabba direkt ;) Sen vill han gärna göra helt andra saker än jag. Såklart :) På onsdag är det jobb 7-13 och Micke skulle varit ledig men det har blivit ändring så måste ringa fritids. Meningen var att Philip skulle vara ledig denna veckan och träna på att vara hemma lite själv. Men en hel dag är kanske lite maffigt att börja med? Philip tyckte det iaf ;) Föreslog att han kunde möta mig vid Sibylla (nära mitt jobb) på onsdag så kunde vi tagit en glass innan vi cyklade vidare till dagis. "kanske om ett år mamma" ;) Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback