Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Svedala

Idag blir det Svedala marknad med Mickes mamma, mormor och syster :) Jag fick sovmorgon till kl 9 :)

Igår tvättade vi precis hela dagen, 8-21 typ. Och då bara 4 maskiner tror jag det var. Vi får nog överväga att skaffa egen tvättmaskin och koppla in ändå. Det känns inte supersäkert att gå ner i den källaren om kvällarna, någon kan bara smälla igen dörren uppifrån.

Bilder kommer :) synd inte appen fungerar. Lite lättare att blogga ofta då. Nu bloggar jag från mobilen men får logga in som vanligt via hemsidan.

Igår lämnade jag Philip till sin pappa. Känns tomt nu med bara 2 barn hemma. Sen var han här i nästan 2 veckor i rad mot 1 som det brukar vara. Han kommer hem igen på söndag :) Det blir sen vår sista semestervecka. Men men nu har vi hela 2 härliga veckor kvar att njuta av :) Igår var det ju kanonväder! Idag ser jag solen titta fram.

Barnen diskar :) och Micke är på gymmet. Dags för honom att ta tag i sitt liv med träning och bra mat igen. Jag kör på som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback