Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Utläst

Nu är boken utläst och jag har inget att göra 😉 Den var RIKTIGT bra! Såå spännande och en bok man lätt kan sträckläsa. Nova och Philip har frågat "vad läser du mamma?" 😉 Hoppas nu de andra böckerna kommer snart. Helst imorgon men det blir nog senare i veckan. Nu ska jag ge mig på Jessica Anderssons bok jag köpte på Konsum tror jag det var. Nova sover på sitt eget rum nu 😊 Ni som läst min blogg ett tag vet att det är något hon i stort sett aldrig gjort. Men nu några kvällar tillbaka har jag satt mig på hennes rum och läst i min bok medan hon tittat på film eller lyssnat på cd. Igår och idag läste jag lite för henne innan hon skulle sova. Hoppas det håller i sig 💗 Nu är ju inte Philip hemma denna veckan så det är rätt strongt av henne att sova där uppe själv. Vi andra 3 ligger ju här nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback