Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kaffe

Ska ta en kopp kaffe nu på balkongen :) Där är soligt och fint. Köpt varsin cider så när Micke kommer hem och vi lagt barnen ska de avnjutas :) De är och köper fotbollsstrumpor till Philip. Jag har precis lagt Elliot. Han var lätt ikväll eftersom han hoppade sin middagslur :) Micke klippte honom nu ikväll oxå. Det blev jättefint :)

Efter att jag hämtat Philip på fotbollen blev det korv med bröd till lunch sen åkte Micke och handlade kläder till sig själv. Jag och barnen begav oss till lekplatsen vid det nybyggda området en bit bort. Tar väl ca 10 min att gå dit utan barn och 20 min med ;) Träffade på T från dagis med mamma och lillasyster :) Stannade en timme ca. Micke mötte oss på vägen hem och vi tog en kaffe på vårt lokala café som ligger nedanför vårt fönster :)

Hem och laga och äta mat. Hittade ett par benskydd till Philip på blocket för 60 kr. Det visade sig att de bodde bredvid cafeet :) Nära och bra! Nu är han lite bättre rustad för fotboll. Han kommer nog börja på fotboll till hösten. Han tycker det är jättekul och det är en bra sysselsättning. Ska kolla upp ridskola till Nova för det vill hon syssla med. Hon är lik mig på många sätt :) Jag höll ju på med hästar, det var mitt ALLT i flera år!

Vårt café :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback