Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Packat och klart

Trodde jag och insåg när Micke började prata om sina badbyxor att jag GLÖMT PACKA NER MINA NYA BIKINIS!! Oj ångest det hade varit eftersom jag letat länge och väl efter dem ;)

Nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig :) Packat allt. Två stora resväskor, en liten och två handbagage + en vagn och tre kids ;) Jag har förberett frukost och dricka i kylen. Min klocka kommer ringa 3! Måste ju hinna sminka mig och dricka mitt kaffe och äta frukost :) Viktiga saker ju. Det bästa är att jag lär få göra det ifred haha.

Hittade ingen bra rese vattenkokare så vi tar med vår egen som är mindre än många andra insåg jag. Cyklarna är nersatta i källaren så vi har dem kvar när vi kommer hem. Bilen tar vi ju med och parkerar vid Sturup. Lgh vakt kommer vi ha: svärmor :)

Nu duschen sen om några timmar är vi på ALCUDIA :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback