Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Kom hem vid 12 eftersom jag inte fick gå till nån annan pga ev smitta.

Var sjukt trött när jag kom hem och somnade t o m i soffan trots två högljudda barn som hoppade på mig. DÅ är man trött mina vänner 😉 Jäkla ont i nacken och halsen och huvudvärken kom smygande. Tog två panodil på jobb och en ibufren eller vad det var och 2 diklofenak. Känner mig ny 😉 Nä där överdrev jag men jag orkar iaf ta hand om barnen. T o m lagt ut kläder på tradera, hängt tvätt och tömt och fyllt diskmaskinen.
Micke stack till jobb vid 13.30 och slutar runt 17.30-18 eller tidigare (när sista barnet går hem) Då ska vi äta.

Philip kom hem vid tio över fyra ca. Letade upp gamla nationella prov för åk 3. De börjar med det nu denna veckan och 2 månader framåt. Prov!!?? Redan! Min grabb e bara 9 år...

Ska ta det lugnt nu ett tag, passa på medans barnen inte bråkar. Brukar ta 10 min sen är det som om den där långa veckan när Philip är borta, aldrig varit 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback