Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Regnigt

Idag sov jag till lite innan 7, skönt men var sjukt trött. Somnade inte förrän strax efter 23. Sent för att vara mig ;)

Hemma med Elliot idag. Vi ska bara vara hemma, tvätta (jobbetröjan behöver en tvätt och tydligen ska man göra det själv... fick en i stl S och en i L och eftersom den i S är stor så är den i L oanvändbar...)

Sen blir det att hämta Nova vid 13.40. Micke kommer hem ca 17 och då ska jag ner till lärcentrum. Ska bli kul att börja plugga lite. Bara två kurser på sammanlagt 150 poäng så det kommer gå fint. Blir inte CSN dock (bidragsdelen tänkte jag) eftersom jag kommer jobba mina 75% som vanligt.

Regnigt värre, hoppas det klarnar upp tills vi ska hämta Nova för vi ska cykla och Novas cykel lämnades på dagis nu på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback