Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Städning

Micke är fortfarande inte bra så jag lämnade barnen på dagis/skola imorse. Jäkla seg sjukdom detta :( Hem och plugga/tvätta/diska/handla osv. Iväg till jobb kl 13 för möte. Trodde jag. Mötet var inställt och istället skulle vi storstäda hela våning 2! Inte så kul men magsjukan måste bort. Lite innan 16 smet jag och cyklade till skolan för en timmes svenska. Det är en rätt stor kurs. Litteraturhistoria, texttyper, essäer och krönikor mm mm. Men jag SKA klara av det! Är nog intressant när man väl sätter sig in i det. Sen pratade jag lite med läraren i rättskunskap om rättegången jag ska vara med på. Den 18:e april kunde jag inte när de andra ska dit eftersom jag jobbar då. Jag ska in till Lund själv en annan dag istället. Tror t o m jag ska ta tåget den dagen ;)

Sen cyklade jag hem och glömde apoteket på vägen. Hoppas nässprayen räcker inatt! Lagade moussaka till middag.

Nu ska Philip och jag lägga oss. Läst läxa och jag har pluggar lite om odyssén.

Imorgon blir det plugg efter lämning på dagis/skola sen går jag 1,5 timme i skolan och hämtar barnen efter det. Vi kommer cykla om det inte regnar. Micke är hemma imorgon oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback