Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

1 år efter bukplastiken


Kommentarer
Postat av: Misan

Oj! Redan gått 1 år! Jag går fortfarande och tänker på om jag ska eller inte ska.

Svar: Tiden går fort när man har roligt ;-) Jag kan verkligen rekommendera dig att göra det om du mår dåligt över hur du ser ut. Jag badade ju inte ens eller klädde av mig inför folk. Ett helt annat liv nu, speciellt på semestern! Gör det inte på sommaren! haha. Varmt som in i helvete med gördel och grejer! KRam
Rebecca

2012-07-06 @ 21:20:01
Postat av: Misan

Jag tänker mest på det här med finansieringen, det är väl det största som gnager mig. Nä jag badar inte heller längre, tycker så synd om Jonathan när han frågar om jag vill bada med honom :( och jag säger nej. Är det mycket man ska gå igenom innan den stora dagen? Kram

2012-07-17 @ 20:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback