Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bra

Tror det gick bra igår med provet. Sen kom jag på att jag glömt ange källan varifrån jag jämförde synpunkter! Fan. Hoppas det är ok ändå.

Var klar ca 16 sen hämta kidsen och en timme senare var vi hemma.

Var uppe i lgh innan skolan och det går framåt (tur). Målaren lär inte börja tapetsera förrän nästa vecka så vi jan köpa tapeter i helgen. Trappan ska slipas och målas. Jag vill gärna ha den svart och måla övrigt i vitt. Kan bli snyggt. Visst är en vit trappa snyggare men nog inte så praktiskt ;)

Jag kunde se nu i hallen att det börjar bli klart, väggar, lister och golv. Det ska ju målas allihopa men jag kunde se hur snyggt det kommer bli.

Idag är det jobb 15-22. Innan dess skola 12-13 och plugg om de olika epokerna. Har fått låna en bok. Ska svara på frågor och maila in. Tror jag fixar det idag. Det finns en rättegång idag med men det hinner jag inte. Får bli på tisdag i nästa vecka tror jag det var för då har jag bara jobb 15-22.

Barnen är på väg till dagis och Nova skulle på teater nu på morgonen :)


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå, sova får vi göra när barnen är vuxna ;)



Vad är det du pluggar för nåt?

2012-05-18 @ 21:50:29
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback