Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Det sista

Fan att det ska regna :( Men men, vi är ju ändå mest inne. Natten var lika jävlig som den förra. Blir vab imorgon med sen jobbar jag inte förrän sönd kväll.

Håller på med det sista nu. Allt är tömt där uppe. Gipsmagarna tar jag ikväll. Allt i köket är typ packat. Mamma kommer hit snart så ska vi fika lite. Nova sover och snart är det dags för Elliot oxå. Ingen har sovit nåt vidare inatt.

Micke e och lastar av i lgh så packar jag och ställer fram så länge. Han börjar lite senare idag och det underlättar ju mkt. Kör honom till jobb så har jag bilen sen.

Hoppas bara målarna gör klart på nedervåningen så vi slipper kliva bland målarburkar och skyddspapper ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback