Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Imorgon gäller det

Ok, nu är jobb avklarat för denna helgen. Imorgon blir det flytt för hela slanten. Nästan iaf. Vi kommer ju inte flytta precis allt men nästan på. Vet inte riktigt på vad vi ska sova månd-tisd om vi kör sängarna men det löser sig. Sen slutar vi jobb 13.30 på måndag båda två men jag har utv samtal 16.30.

Idéer och tips på trappan? Det lutat åt svart på stegen och vitt på väggarna. Blir ju mkt damm som syns men det lär det ju göra i en vit trappa oxå...

På tisdag har jag skola till 17 och Micke slutar 16.30 så vi måste nästan ha flyttat allt till måndag. På onsdag kl 8 kommer städfirman hit. Någongång i nästa vecka ska jag göra provet i Rättskunskap oxå. Usch det är mkt nu!

Min röst e helt fucked så nu när jag sett Loreen uppträda går jag och lägger mig och läser imorgon vem som vann ESC ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback