Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Morgon

Happ, fortfarande morgon vet det här ;) Nova har inte kommit ner än men så var hon uppe rätt sent. Hon har kanske gått in till Micke och lagt sig.

Vi kokar ägg. Elli fick tag i några kakor innan ;) Jag har ätit minst 10 st!!

Funderar på kläder idag. Tror det blir Me & I klänningen med en grå kofta, strumpisar och mina beiga skor med liten klack. Elliot ska nog ha sina finbyxor med skjorta. Nova sa hon ville ha klänningen hon hade på Ellis dop. Den hon hade för 2 år sedan vill säga ;) Får se om den passar än. Den hör till dopklänningen som Xander ska ha på sig idag och som min syster och mina 3 barn är döpta i :)

Gjort lite hemma-manikyr ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback