Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Paus

Tar en liten paus. Pluggar för fullt och har mailat in mitt arbete i Rättskunskap, "Att bo i lägenhet". Påbörjade det igår men gjorde nästan allt nu på förmiddagen. Direkt på nästa grej som är att fixa till min fördjupningsuppgift i svenskan om ordet "Hen". Ska jämföra lite med "Du-reformen" som kom på 60-70 talet. Sen hitta lite info om ordet "man" och hur det påverkar jämställdheten. Mkt att göra och lite tid ;) Vill lämna in det oxå idag men det blir svårt då det inte går att ändra i Word-dokumentet... Får sätta mig på skolan eller bibblan och fixa det sen maila in. Troligtvis imorgon då det inte är dags för provet förrän kl 15. Men skriva klart set hinner jag kanske. Ska hämta på skolan 13.30 och dagis 13.40.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback