Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

10 år 🎉🎁🎂

Hade skrivit ett långt inlägg som försvann 😔 Vi har haft en superfin dag. Det började med sång, tårta och presentöppning i sängen. Vidare till mc donalds för lunch och skattkammarön 😊 Philip valde sen maten: fläskfilé, stekt potatis, sås, vitlöksbröd och sallad.

Hämtade paket på Ica från morfar och Amelie 🇫🇷 Merci beaucoup!! Philip fick en Barcelona fotboll och fotbollsstrumpor. Alla barnen fick även jättefins kappor!!

Av oss fick Philip: ryggsäck, påslakan och örngott, papperskorg, skrivbok (real madrid) vattenflaska, skrivbordsunderlägg (allt i fc Barcelona) sen en fleecetröja, nyckelring med sitt namn, många fotbollskort och en ny pärm att ha dem i.

Älskade fina Philip 💗10 år har gått och jag kan inte förstå hur det gått så fort. Nyss kom du till mig den där väldigt kalla dagen för 10 år sedan. En liten kille på 3190 gram och 49 cm som kl 14.39 gjorde mig till mamma och mitt liv fick en helt annan mening 😊 Tack för att jag får vara din mamma och glöm aldrig: JAG ÄLSKAR DIG 💖💖


Kommentarer
Postat av: Pilla

Stort grattis till Philip!

2012-11-29 @ 08:14:13
Postat av: Unni

Stort grattis till söta Philip!

2012-11-29 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback