Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bak

Idag slutade vi kl 15 på planeringsdagen vilket var riktigt skönt mot kl 17 igår.

Jag var den enda som inte sov över och det var ett slitet gäng jag mötte imorse kl 8.30. För mkt vin och för lite sömn kanske 😉 Glad jag åkte hem för det är inte min grej, tråkig som jag är haha MEN maten missade jag. Räktoast till förrätt och oxfilé med tillbehör sen skånsk äpplekaka till efterrätt.

Tror vi fick gjort vad vi skulle dessa två dagar iaf. Skönt.

Körde tre kollegor hem till Kävlinge och efter det blev det hämtning på dagis. Vi kom hem och Nova och jag kastade oss direkt in i bakartagen igen 😊 Ingen som missat att jag är en riktig periodare och det är verkligen allt eller inget, svart eller vitt 😉

Idag har det blivit chokladbollar som snart är slut (använder inte det andra namnet längre), en plåt grahamsbullar och två plåtar kanelbullar 😊

Vi har ju två kalas snart så det är alltid bra att ligga steget före och proppa frysen full med bullar! Micke jobbar helgen i fråga och jag vill förbereda vad jag kan för att underlätta. Eftersom kalaset är kl 12 kommer vi bjuda på mat. Philip vill bjuda på tacos på lördagen för sina kompisar så på söndagen blir det antagligen att jag slänger ihop några formar lasagne och nån god sallad + bröd. Det är lätt och funkar men ändå roligare än "bara" kaffe och tårta som vi oxå ska ha såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback