Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Just nu

Både Nova och Elli har däckat på soffan. De kollade nyss på Rattatoulli (stavning?) Var nere på Konsum och handlade lite fredagsgott till barnen. Nova hann knappt börja förrän hon somnade 💗 Jag handlade keso, mjölk, kesella, yoghurt och frysta blåbär 😊 Ätit mitt "godis" nu på 90 kcal. 2 dl yoghurt 0,1% och 50 gram frysta blåbär. Var gott och mättande 😊

Anmält mig till kettlebell imorgon. Det står att den är avancerad (hjälp!). Aldrig testat förr. De har två andra grupper med "vanlig" men det har inte passat med mina tider. Ja man kan ju inte mer än att göra bort sig, eller hur haha 😉 Micke jobbar nu till 02 inatt sen ska han hjälpa Johan flytta. Egentligen från morgonen men då hinner han inte sova så det blir runt 10. Jag och barnen hyllar till gymmet. Barnpassning är bokad till Elli och de har gympa för barn 3-6 år (gratis) som Nova är uppbokad på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback