Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Läst lite med Philip nu på kvällen. Sitter på hans rum och myser 😊. Alltid lika roligt när han är hemma 💗. Veckorna han är här går fort och de andra inte riktigt så snabbt.

Blev 330 kcal på gymmet idag. Imorgon jobb till 22. Tänkte hinna handla och få lite tvättat oxå. Sen onsdag är det övernattning med jobb på en gästgivaregård. Jag tar bilen och kör hem runt 17 istället och kommer tillbaka kl 8 morgonen efter. Känns som jag behövs bättre hemma. Tyvärr verkar "bara" 2 av 4 kvällar ordna sig men i mitt jobb är det svårt. Bättre än inget.

Philip kommer cykla nu tisd-fred så han kan skippa fritids. Skönt för honom. Bara han har mobil + nyckel på sig så känner jag mig tryggare 😊.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback