Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Nu lägger Micke barnen och jag har lagt mig på soffan. Ska ta köket om en stund. Samla kraft 😉

Det blev att jag körde till syrran istället och hämtade piller. Både billigare och smidigare. Vem vet när (om) jag fått tid i Lund ikväll och sen ska ett öppet apotek letas upp. Var hos syrran strax efter kl 17 och tog en tablett där. Hemma igen en timme senare. Vi fick ägg med oss hem värpta av deras egna hönor så det ska bli spännande att testa dem 😊

Pillren gick ut i mars. År 2010 😉 Ska hinna ta en till innan jag lägger mig vilket blir tidigt! Ska försöka sova mig frisk sen lämna kidsen 6.45 imorgon. Jobbar tyvärr till kl 15.


Kommentarer
Postat av: Jenny

"My sister" står precis vid bröstet, men My närmst magen liksom. Den e på vä revben. Ja det e farligt att börja tatuera sig, blir som en drog för tusan! Men ja vill ha på ställen som ja kan dölja & dem ställena börjar ta slut på kroppen nu;-)hon är iaf sjukt skicklig & väldigt noggrann! Jag e väldigt väldigt nöjd, & hade gärna gått tillbaka till henne.

2012-11-06 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback