Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

November

Då var vi inne i november nu! Snabbt det gått. Min store son blir hela 10 år i slutet av denna månaden och det ska firas kan ni tro 😉 Hur och var är inte bestämt än. Sen blir det kompiskalas och släktkalas i december. Svårt med lediga helgdagar men kollat lite.

Andra dagen på projekt viktminskning och det går bra. Använder mig av en app som heter kaloriräknaren shape up. Jag ska gå ner ca 10 kg och det kommer ta ungefär 10 veckor (1 kg/vecka) så räknar appen ut hur många kalorier jag ska äta per dag. Sen lägger man till träning så dras det bort kalorier.

Var ute och gick i 45 min innan trots regn. Imorgon blir det gymmet efter kl 13 då jag slutar jobbet. Idag var det jobb till 15 sen cykla till dagis i regnet, usch. Men men :)

På lördag har jag bokat gruppträning till mig barnpassning på gymmet till Elli och funky kidz gympa till Nova. Micke ska hjälpa Johan flytta. Jag har min helt lediga helg på 4 veckor och det är SKÖNT!

Kan redan se att jag kommer få ut ca 5000 kr extra på november lönen för de ca 35 extra timmarna jag jobbat.

Det gick bra igår eftermiddag när Philip var med på jobb i två timmar. Sen gick (joggade) han själv till träningen, ca 5 min från mitt jobb. Duktig kille som vågar mer och mer 💗

Nu blir det strax att sova. Ska upp lite innan 6 för att hinna packa mat och träningsläger. Planering planering!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har ja oxå laddat ner. Verkar skitbra!!

2012-11-02 @ 10:13:21
URL: http://www.jennysthl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback