Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skulle publicerats igår vid lunch 😊

Håller på att lägga Elli så han kan sova sin middagslur. Jag är ju frestad att själv sova, så tidigt jag var uppe och sen jobba till kl 22 på det + 7-13 imorgon. Tänker dra gymmet imorgon innan jag hämtar kidsen och sen hämtar vi Philip efter det. Han skulle eg komma idag men stor mening när jag jobbar till 22 idag sen morgon direkt. Speciellt nu när Micke är sjukskriven. Blir aningen lugnare oxå med "bara" två barn.

Rensat ur vår garderob under trappan. Vad mkt skit där var då!

Nu har Elli somnat så ska fortsätta att dammsuga där inne och kanske lägga på nån matta. Novis bara hostar och hostar, stackaren.

Ska inte glömma att skriva nytt schema till dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback