Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sova

Sovdags snart. Jobbar 7-16 imorgon varav möte 13-16 och det är ju lagom lätt att hålla sig vaken på eftermiddagen i TRE timmar!! På de 9 mån jag jobbat har vi haft möte var 3:e tisdag och jag har lyckats somna/nicka till på samtliga. Inte bra. Eller kul heller för den delen.

Duschat och fixat mat till jobb. Två dubbla rågform med mini leverpastej och sen tar jag grönsaker och lägger på från jobb och te till det. När de andra äter tårta/kakor kör jag mina mackor 😉 Sen har jag en banan och en klementin med mig. Viktigt att ändå äta men nyttigt. Räknat att jag kommer få i mig ca 700 kcal tills det att jag kommer hem. Sen ingen träning hinns med imorgon + att middagen är kvar. På onsdag slutar jag 15, tveksamt med träningen men torsd, fred, lörd och sönd hinner jag 😊. Bokat spinning på fredag t o m!

Nova var ju med mig idag och hon och jag börjar få en annan (mycket bättre) relation och det är jag jätteglad för 💗. Vi har inte haft det så lätt antagligen för att vi är rätt lika i sättet (ingen ger sig) och jag har alltid tyckt att hon och Micke haft en närmare och bättre relation. Jag har sett mig mer som en "pojkmamma" men nu vänder det nog. Ser fram emot att göra roliga saker bara hon och jag, t ex bio, ut och äta, bada mm 😊.

Slutbabblat. Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback