Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tacos

Vi överlevde tågresan 😉. Skämt å sido men jag tycker det är jobbigt att göra sånt man inte är van vid haha. Vi hade packat matsäck och dricka, tur var det för vi blev hungriga. Verkstaden låg verkligen nära tågstation "Maria" (efter Helsingborg C) så det var perfekt.

Körde sen till Vellinge och vellingeblomman när vi ändå var där. Mysigt att kolla på tomtar och julsaker 😊. Målet var att handla till mormor som är sjuk så det gjorde vi på willys i vellinge. Det blev en lagom nap både för Nova och Elli som varit uppe sedan innan kl 6 idag. (Jag hade lyxen att få ligga till jag vaknade, dvs 7.45 😊)

Efter mormor hem, käkade en banan och iväg till gymmet och gjorde av med 300 kcal. Tacos ikväll ju 😉.

Annars bra hittills idag. Det går bättre när jag är ledig, på jobb finns för mkt kakor och annat skit 😉.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback