TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Loppis nr 3 😊

Idag var det loppis i hĂ€ljarp. Hittade en hel massa! Denna gĂ„ngen var jag mest ute efter ytterklĂ€der till Nova och Elliot. Detta var vad jag hittade: en vinterjacka till Nova stl 122 för 35 kr, termobyxor och vinterjacka till Elliot i stl 98 för 80 kr (var eg bara ute efter en jacka) en skinnjacka till mig (!) frĂ„n bik bok för 100 kr, 3 st tröjor till mig med blixtlĂ„s för 30 kr sammanlagt (en för 20 kr och de andra 5 kr/st), ett par överdragsbyxor till Elliot i stl 104 för 50 kr, mjukisbyxor till Elliot i stl 98 för 5 kr, mössa till Nova 10 kr, tjocka tumvantar till Nova 5 kr, en tröja till Nova 5 kr, lĂ„nga trĂ€ningsbyxor till Philip att ha till fotbollen stl 146/152 för 25 kr, tröja till mig 5 kr. BILLIGT 😄

PĂ„ bilderna vintersetet till Elli och min skinnjacka. Alltid velat ha en men inte velat betala 500-600 kr 😉 Försökt pĂ„ tradera men inte haft tur.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ser ut som galon men det Àr "vanligt" tyg och frÄn hm. En del av jackan Àr fleecefodrad.

2012-10-06 @ 17:52:56
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback