Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Powerwalk!

Nu är det läggdags här. Klockan ringer 6 och jag ska lämna Elli imorgon igen sen är vi lediga torsdag och fredag 😊

Inte jättekul att vara hemma dock pga avloppsproblem och ingen toa 8-18. Undrar varför till kl 18 eg när killarna slutar 16... Snyggt att vi blir hänvisade till toan i källaren när A) Dörren uppe vid gatan inte går att stänga och B) Inte heller dörren in till toan och sen som en parantes är toan allt annat än fräsch. Borde inte ens ha den toan och ordet fräsch i samma mening... Tur vi kan TA vatten iaf sen får vi hälla ut det nånstans så länge. Hyresavdrag? JA!

Gick en halvtimmes promenad innan ikväll. Testade att jogga och det går ju MEN att jag väger ca 7-9 kg mer än jag "borde" gör ju sitt till. Ska lägga upp en plan och loosa lite kilon för jag trivs verkligen inte så här. Fan, jag som aldrig behövt tänka på vad jag äter. Ska det komma nu? Jäkla ålder 😉 Uppdaterar er med mina framgångar 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback