Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tvätt mitt i natten...

Ja det är vad jag nyss sysslat med. Elli kaskadspydde ner vår säng ca 22.30 och kul att lämna det så till imorgon bitti. Eftersom vi är hänvisade till den ytterst fräscha (ironi) toan i källaren (ska ta bild, promise) så tänkte jag att det var lika bra att kicka igång två maskiner. Sagt och gjort, ut i natten. Slog dock ner porten om mig. Vill inte ha den öppen när jag är där nere helt själv halv tolv på natten. Sen är där en maskin kvar tills imorgon.

Stackars lille Elli. Han fick skyhög feber vid 17 tiden, blev SUPERGNÄLLIG som han alltid blir och bara skrek och skrek. Både han och storasystern fick kombon Ipren och Alvedon (enbart en sort hjälper inte på våra kids) sen var de igång igen 😉

Hade planerat marknaden på mitt jobb imorgon men får ju se hur barnen mår. Inget mer dagis för denna veckan iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback