Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Rast

Sitter på jobb i min ensamhet och har rast. De andra hann inte ha rast nu men det gör inget. Jobbat sen kl 8 så lite tyst och lugn är skönt :) 10 min till sen ska jag fortsätta jobba. Hoppas få sluta lite tidigare, kanske kl 20 (istället för 21).

Ledig imorgon och det blir nog ÖF :) Sen loppis på lördag i hofterup och Ikea efter det kanske ;) träffa sis med familj där :) Ännu en ledig helg men det innebär oxå att det sen kommer en halv, två hela och en halv då jag ska jobba...

Var på anställningsintervju i måndags. Vet inget än men de valde ut mig och några till bland ca 150 sökande så det ser ju ljust ut ;) Tror bil är ett måste, sa att jag har det men den använder ju Micke ;) Jaja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback